Home » » Ngerinya Bersalin Di China

Ngerinya Bersalin Di China

Written By Anonymous on Thursday 18 July 2013 | Thursday, July 18, 2013



Patutkah dikatakan p0rn0? Rasanya tidak namun apa yang menarik perhatian saya ialah cara misi-misi kat sana mengendalikan wanita bersalin.

Huhu...kalau tak kuat jangan berani-berani tengok yer..Caranya sedikit brutal..erk...lebih tepat,bukan sedikit malah amat brutal pada pandangan mata saya..

Sungguh...andainya usia saya mengizinkan,tak teringin langsung untuk saya beranak kat sana...Pengalaman beranak anak sulung dulu masih jelas..sbb 'berjiran' ngan jiran sebelah berasal dari Thailand yg tidak tahu bercakap Melayu mahupun Inggeris...masih jelas bagaimana wanita itu dalam bilik bersalin ketika itu....kesian..Hhhmm...
Tinggalkan kenangan terindah saya tu...

Jom layan video kat bawah ni pulak...

Tengok videonya pun buat mata saya berpinar-pinar...aarrgghhh.....




SHARE

About Anonymous

0 comments :

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.