Home » , » Kehidupan Pelacur Remaja Di Bangladesh. ( 12 Gambar ).

Kehidupan Pelacur Remaja Di Bangladesh. ( 12 Gambar ).

Written By Anonymous on Saturday 10 August 2013 | Saturday, August 10, 2013

Pelacuran remaja adalah satu rahsia terbuka di Bangladesh walaupun ia perbuatan yang tak berperikemanusiaan. Gadis dipaksa memakan ubat yang digunakan untuk menggemukkan lembu yang dipanggil Oradexon. Gadis-gadis yang terpaksa menggunakan dadah untuk ”lebih kuat dan sihat”. Kasihan betul.

Di bandar Dhaka Bangladesh anak gadis yang dipaksa masuk ke dalam kehidupan yang menghinakan pelacuran, penyeksaan dan dipaksa memakan steroid. Kira-kira 800 wanita termasuk remaja telah terperangkap dalam kancah pelacuran selama bertahun-tahun.

Buka mata. Lihat hidup kanak-kanak Bangladesh ini.


Maya, 16 tahun, mengenakan lipstik di depan seorang pelanggan di kamarnya yang kecil di Kandapara, Tangail, timur laut Bangladesh

Kamar kecil untuk bersenggama



Pekerja seks menunggu pelanggan di depan ‘biliknya’ di Bangladesh.

Dadah Oradexon yang digunakan untuk menggemukan lembu yang terpaksa dimakan oleh pelacur kanak-kanak ini.

Hashi menunggu pelanggan tua tak sedar diri.

Maya, 16 tahun yang menunggu pelanggan tua yang tak sedar diri juga.

Maya sedang makan sebelum memulakan ‘pekerjaan’ beliau.

Hashi, 17 tahun, memeluk Babu, atau ‘suami’ , di dalam bilik kecil di rumah pelacuran Kandapara dalam Tangail, timur laut Bangladesh.

Menurut BBC, satu tinjauan yang dijalankan oleh Action dalam dua kancah pelacuran mendapati Oradexon untuk menjadi sangat ketagihan dan memudaratkan. Ia mengatakan pil boleh mempunyai kesan yang menjejaskan ke atas hormon-hormon, menyebabkan tekanan darah tinggi, ruam kulit dan kerosakan hati. Dari masa ke masa, dadah boleh merosakkan sistem imun wanita dan tiga pengguna dipercayai telah mati.

SHARE

About Anonymous

0 comments :

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.