Home » » Sutradara Potong Adegan 53kks Film Leonardo DiCaprio Demi Rating Remaja

Sutradara Potong Adegan 53kks Film Leonardo DiCaprio Demi Rating Remaja

Written By Anonymous on Saturday 30 November 2013 | Saturday, November 30, 2013


Pengarah Martin Scorsese nampaknya rela melakukan apapun agar " The Wolf of Wall Street " boleh ditonton kalangan masyarakat yang lebih luas . Martin dikhabarkan rela memotong adegan seks dan telanjang dalam filem komedi yang dibintangi Leonardo DiCaprio itu .

" Dia setuju untuk menghilangkan adegan telanjang dan 53ks , " ujar salah seorang sumber . Martin melakukan hal ini demi boleh mendapatkan rating Remaja untuk filemnya .
Menurut khabar yang beredar , sebelumnya " The Wolf of Wall Street " memang akan mendapat Rating Dewasa . Ini kerana pelbagai adegan kesat dan dadah di filem itu .

Bersama dengan Paramount Pictures , Martin pun berusaha menuruti permintaan badan sensor agar " The Wolf of Wall Street " boleh disaksikan lebih banyak penonton . Malangnya mereka tak menerangkan secara terperinci adegan mana yang akan dipotong .

Untuk membuktikan bahawa filem ini boleh ditonton semua kalangan , Martin , Leonardo dan CEO Paramount , Brad Grey , juga mengadakan tayangan bersama keluarga dan rakan . Acara ini diadakan di New York , Amerika Syarikat . " The Wolf of Wall Street " turut dibintangi Matthew McConaughey dan Jonah Hill serta dijadualkan keluaran saat Krismas 2013 .
SHARE

About Anonymous

0 comments :

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.