Home » » Pelik ! Jalan Raya Di Russia Tiba-tiba Meletup (VIDEO)

Pelik ! Jalan Raya Di Russia Tiba-tiba Meletup (VIDEO)

Written By Anonymous on Tuesday 3 December 2013 | Tuesday, December 03, 2013

Sebuah kejadian aneh terjadi Jalan di Rusia berhampiran dengan Lapangan Yekaterinburg , jalan di bandar ini tiba-tiba meletup menjadi tiga bahagian besar tentunya kejadian letupan jalan ini membuat beberapa pemandu kereta menjadi panik dan ketakutan .

Sebuah letupan besar mungkin boleh saja disebabkan oleh bom yang sengaja di pasanagn , namun sebuah jalan di bandar Bandar Yekaterinburg ini meletup bukan kerana bom dan kesan ledakanaya pun sangat kuat sehingga membuat tiga bahagian besar di jalan . Kejadian letupan jalan di Bandar Yekaterinburg sempat dirakam kamera pengguna kereta yang menggunakan jalan tersebut .

Video yang telah dilihat lebih dari 40 ribu kali ini memperlihatkan jalanan di bandar Yekaterinburg ini tiba - tiba meletup di dekat lampu isyarat . Bahkan ada pengguna kereta yang dekat dengan kejadian terus memilih keluar dari kereta dan berlari dari tempat yang lebih selamat .

Namun para pengguna internet tidak meyakini jika video yang ada adalah video asli atau hanya sebuah kejuruteraan saja . " Apakah ini adalah adegan di filem Godzilla yang baru , " tulis salah satu pengguna YouTube seperti dikutip dari okezone.com .

Namun pemerhati jalan Howard Robinson berkata kejadian jalan meletup boleh saja terjadi dan biasanya ini berlaku akibat longkang bawah tanah memberikan tekanan udara tinggi ke tanah sehingga terjadilah letupan besar di permukaan .
SHARE

About Anonymous

0 comments :

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.